Kraftmultiplikation
Kraftmultiplikation!
Hvis du fik følgende spørgsmål af mig:
"-Ville du arbejde for mig, for 10 øre i dag, hvis jeg fordoblede din løn hver dag de næste 31 dage?"
(Det vil sige 10 øre på mandag, 20 øre på tirsdag, 40 øre på onsdag, 80 øre torsdag, 1,60 på fredag osv.- i kun en måned.....)
Hvad ville du svare? Ville du sige "Nej tak!" til sådan en "luset løn", eller ville du tænke over sagen?
Arbejdet ville medføre nogle få timers arbejde hver uge, og hvis du ikke tør at svare på tilbuddet, så kan du tage din regnemaskine frem og begynde at regne på det.
Desværre kan jeg ikke give dig sådan en lønaftale, men MultiLevelMarketing bygger på en organisationsudvikling efter "kraftmultiplikations-eksemplet ovenfor."
Lad mig give dig et andet eksempel.
Forskellen på addition og kraftmultiplisering!
Hvis du rekrutterer et nyt medlem hver måned, og lærer dem at gøre det samme, så se lige hvad der sker:
1. måned anbefaler du 1, og I er 2 medlemmer
2. måned anbefaler du og dit 1. medlem 1 og I er 4 medlemmer
3. måned anbefaler du og dine 3 medlemmer 1 og I er nu 8 medlemmer
4. måned anbefaler du og dine 7 medlemmer 1 og I er nu 16 medlemmer
5. måned anbefaler du og dine 15 medlemmer 1 og I er nu 32 medlemmer
6. måned anbefaler du og dine 31 medlemmer 1 og I er nu 64 medlemmer
Her er der nu gået et halvt år, uden at nogen antageligvis er blevet særlig formuende. Det går langsomt ikke sandt.
MEN SE HVAD DER SKER VIDERE I LØBET AF ÅRET:
7. måned anbefaler du og dine 63 medlemmer 1 hver, og I er nu 128 i gruppen
8. måned anbefaler du og dine 127 medlemmer 1 hver, og nu er I 256 i gruppen
9. måned anbefaler du og dine 256 medlemmer igen 1 hver og nu er I 512 i gruppen
10. måned anbefaler du og dine 511 medlemmer 1 hver og nu er I 1024 i gruppen
11. måned anbefaler du og dine 1023 medlemmer 1 hver og nu er der 2048 i gruppen
12. måned anbefaler du og dine 2047 medlemmer igen 1 hver og nu er der 4096 medlemmer i gruppen.
Kan du se styrken i denne markedsføringsmetode?
Det er det jeg kalder KRAFT-MULTIPLISERING og det er på denne måde netværksmarkedsføring fungerer ! Det ovenstående regnestykke er selvsagt en teoretisk model - nogle formidler ideen til flere, andre færre eller ingen - princippet som gør denne markedsføringsmetode så stærk er alligevel reel nok!